SPONSOR

Monday, 27 May 2013

Vita C Drinks Cocoa

     Entri sebelum ini memperkenalkan Sunti Drink Cappucino. Minuman kolagen juga. Kali ini aku nak perkenalkan satu lagi produk minuman yang tak kurang juga sedapnya. Minuman ini sesuai bagi korang yang tak suka kopi.


     Bahan atau ekstrak yang terkandung dalam minuman Vita C Cocoa ni lebih kurang dalam Sunti Drinks gaks. Korang boleh tengok kat kotak tu. Rasanya? Memang sangat bercoklatlah. Kat umah ni; Si Imran Zamir yang selalu membancuhnya. Sehari kalau boleh nak 2-3 kali tapi kena kawallah.

     Berminat? Boleh isi borang di sebelah dan kami akan follow-up. Ada 20 sachet juga dan berharga hanya RM 28.00.

     Mai-mai pesan!



   

2 comments:

Anonymous said...

all the time i used to read smaller content which also clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which I
am reading now.

my blog; body calculator

tenku butang said...

11

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/